Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10135
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шатило, Юлія | - |
dc.date.accessioned | 2014-10-02T14:36:06Z | - |
dc.date.available | 2014-10-02T14:36:06Z | - |
dc.date.issued | 2014-07 | - |
dc.identifier.issn | 2225-7756 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10135 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядається питання виникнення необхідності збільшення уваги до підготовки майбутніх фахівців міжнародної сфери – формування їх професійної компетентності. Комунікативні навички ведення переговорів трактуються нами, як важливий компонент формування та розвитку професійно-комунікативної компетентності студентів-міжнародників. Також стаття присвячена проблемі діагностики та розвитку комунікативних навичок ведення переговорів. Виявленню найбільш оптимальних методів діагностики та розвитку комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників. На шляху розвитку комунікативних навичок ведення переговорів дуже важливо не просто використовувати різні методи та методики,а робити це у системі, для найбільш ефективного результату. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Психологія; | - |
dc.subject | Студенти-міжнародники, комунікативні навички, діагностика, розвиток, тренінг. | uk_UA |
dc.title | ЗАСОБИ ДІАГНОСТИКИ ТА РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ У СТУДЕНТІВ-МІЖНАРОДНИКІВ | uk_UA |
dc.title.alternative | METHODS OF DIAGNOSTIC AND DEVELOPMENT OF COMMUNICATIVE SKILLS IN NEGOTIATION FOR FUTURE SPECIALISTS IN INTERNATIONAL RELATIONS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.speciality | Психология | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціальних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Шатило Ю.П..rtf | 192.86 kB | RTF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.