Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63055
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрабар, Д. Е.-
dc.contributor.authorHrabar, D.-
dc.date.accessioned2024-04-10T08:21:44Z-
dc.date.available2024-04-10T08:21:44Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationГрабар Д. Е. Застосування нейромаркетингових рішень в дослідженнях поведінки споживачів // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 58-59uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63055-
dc.description.abstractКолись Пітер Друкер, "батько" бізнес-консалтингу, зробив дуже глибоку заяву: "Оскільки метою бізнесу є розвиток клієнта, компанія має дві, і тільки дві, основні функції: маркетинг та інновації. Результати досягаються завдяки маркетингу та інноваціям; всі інші види діяльності є витратами. Хороша і відмінна частина фірми - це її маркетинг". Інновації в маркетингу є дуже важливими, оскільки сфера маркетингу постійно розвивається.uk_UA
dc.description.abstractOnce Peter Drucker, the "father" of business consulting, made a very deep statement: "Since the purpose of business is to develop the client, the company has two, and only two, main functions: marketing and innovation. Results are achieved through marketing and innovation; all other activities are expenses. Good and excellent part of the firm is its marketing." Innovation in marketing is very important, because the field of marketing is constantly evolving.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectinnovationsuk_UA
dc.subjectcostsuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.titleЗастосування нейромаркетингових рішень в дослідженнях поведінки споживачівuk_UA
dc.title.alternativeApplication of neuromarketing solutions in consumer behavior researchuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Грабар Д. Е.pdfТези5.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.