Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62951
Title: Значення іміджу для розвитку транспортної компанії
Other Titles: Significance of image for the development of a transport company
Authors: Василенко, В.С.
Vasylenko, V.
Keywords: імідж
транспорт
компанія
перевізник
якість
обслуговування
image
transport
company
carrier
quality
maintenance
Issue Date: Apr-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Василенко В.С. Значення іміджу для розвитку транспортної компанії // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 29-30
Abstract: Імідж підприємства – це емоційно стійкий образ суб’єкта господарювання, на формування якого впливають отримана інформація та прийняті у суспільстві соціально-ціннісні орієнтири; це інструмент комунікації даного підприємства з свідомістю цільових суспільних груп.
The image of an enterprise is an emotionally stable image of a business entity, on the formation of which is influenced by received information and accepted in society socio-value orientations; it is a communication tool of this enterprise with consciousness of target social groups.
Description: 1. Андрієнко М. М. Комплексність як критерій якості транспортного обслуговування вантажовласників. Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління: матеріали І наук.-практ. конф. К.: КУЕТТ. 2003. С. 68. 2. Сич Є.М., Андрієнко М.М., Сегай О.М.Маркетингова модель транспортного сервісного центру залізничного транспорту URL: https://dspace.nau.edu.ua/bitstream/NAU/9733/1/5.pdf (дата звернення 30.03.2023)
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62951
Appears in Collections:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Василенко В.С.pdfТези5.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.