Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62951
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасиленко, В.С.-
dc.contributor.authorVasylenko, V.-
dc.date.accessioned2024-04-08T08:56:50Z-
dc.date.available2024-04-08T08:56:50Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationВасиленко В.С. Значення іміджу для розвитку транспортної компанії // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 29-30uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62951-
dc.description1. Андрієнко М. М. Комплексність як критерій якості транспортного обслуговування вантажовласників. Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління: матеріали І наук.-практ. конф. К.: КУЕТТ. 2003. С. 68. 2. Сич Є.М., Андрієнко М.М., Сегай О.М.Маркетингова модель транспортного сервісного центру залізничного транспорту URL: https://dspace.nau.edu.ua/bitstream/NAU/9733/1/5.pdf (дата звернення 30.03.2023)uk_UA
dc.description.abstractІмідж підприємства – це емоційно стійкий образ суб’єкта господарювання, на формування якого впливають отримана інформація та прийняті у суспільстві соціально-ціннісні орієнтири; це інструмент комунікації даного підприємства з свідомістю цільових суспільних груп.uk_UA
dc.description.abstractThe image of an enterprise is an emotionally stable image of a business entity, on the formation of which is influenced by received information and accepted in society socio-value orientations; it is a communication tool of this enterprise with consciousness of target social groups.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectтранспортuk_UA
dc.subjectкомпаніяuk_UA
dc.subjectперевізникuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectобслуговуванняuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjecttransportuk_UA
dc.subjectcompanyuk_UA
dc.subjectcarrieruk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectmaintenanceuk_UA
dc.titleЗначення іміджу для розвитку транспортної компаніїuk_UA
dc.title.alternativeSignificance of image for the development of a transport companyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Василенко В.С.pdfТези5.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.