Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62830
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКудзіновська, Інна Павлівна-
dc.contributor.authorРепета, Віктор Кузьмич-
dc.contributor.authorKudzinovska, Inna-
dc.contributor.authorRepeta, Viktor-
dc.date.accessioned2024-03-21T09:09:14Z-
dc.date.available2024-03-21T09:09:14Z-
dc.date.issued2023-02-24-
dc.identifier.citationКудзіновська І.П., Репета В.К. Дистанційне навчання математичних дисциплін: особливості, проблеми, рекомендації // Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти.- К: НАУ, 2023 - №2 - С.254–259.uk_UA
dc.identifier.issn2786-5495 online-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62830-
dc.description1. Дистанційний формат взаємодії суб’єктів освітньої діяльності: методичні рекомендації / за ред. І. В. Удовиченко. – Суми: НВВ КЗ СОІППО, 2021. – 198 с. 2. University of Helsinki. URL: https://teaching.helsinki.fi/instructions/article/students-workload-and-study-credits 3. Шмаргун В., Шмаргун Т. Он-лайн навчання: аналіз психологічних ризиків / Психологія: сучасні методики та інновації у досвіді діяльності практичного застосування: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, Уманський держ. пед. ун-т. імені Павла Тичини, 15 квітня 2021р. – Умань, 2021. – С. 140-142. 4. Wagner R. W. Edgar Dale: Professional / Robert W. Wagner // Taylor & Francis, Ltd., 1970. URL: http://www.jstor.org/pss/1475566 5. Литвин О. Як зробити навчальне відео ефективним? // Центр навчальних та інноваційних технологій УКУ. 27.04.2020. URL: http://ceit-blog.ucu.edu.ua/ed-tech/yak-zrobyty-navchalne-video-efektyvnymuk_UA
dc.description.abstractУ статті відображено особливості, проблеми й рекомендації щодо організації дистанційного навчання математичних дисциплін у закладах вищої освіти. Значну увагу приділено питанням використання у навчальному процесі мультимедійного контентуuk_UA
dc.description.abstractThis article reflects the peculiarities, problems and recommendations regarding the organization of distance learning of mathematical disciplines in institutions of higher education. Considerable attention is paid to the issues of using multimedia content in the educational processuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectматематичні дисципліниuk_UA
dc.subjectмультимедійний контентuk_UA
dc.subjectdistance educationuk_UA
dc.subjectmathematical disciplinesuk_UA
dc.subjectmultimedia contentuk_UA
dc.titleДистанційне навчання математичних дисциплін: особливості, проблеми, рекомендаціїuk_UA
dc.title.alternativeDistance learning of mathematical disciplines: features, problems, recommendationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.4uk_UA
dc.identifier.doi10.18372/2786-5495.1.17330-
Appears in Collections:Наукові статті кафедри вищої математики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KuRe_DE_2(2023)_254-259.pdfКудзіновська І.П., Репета В.К_2_2023_254-259281.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.