Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62592
Title: Управління процесами обслуговування клієнтів банківської сфери на основі логістичного підходу
Other Titles: Management of customer service processes in the banking sector based on the logistic approach
Authors: Ремесленнікова, Валерія Олексіївна
Remeslennikova, Valeriya
Keywords: кваліфікаційна робота
банківська логістика
управління
обслуговування клієнтів
бізнес-процеси
цифрові технології
qualification work
banking logistics
management
customer service
business processes
digital technologies
Issue Date: Dec-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Ремесленнікова В. О. Управління процесами обслуговування клієнтів банківської сфери на основі логістичного підходу. . – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності 073 «Менеджмент», ОПП "Логістика". – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 103 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі розглянуто основні підходи управління обслуговування клієнтів банківської сфери на основі логістичного підходу. Мета кваліфікаційної роботи: дослідження процесів управління обслуговування клієнтів банківської сфери на основі логістичного підходу за рахунок впровадження цифрових технологій та розробка рекомендацій щодо їх використання. Задачею кваліфікаційної роботи є розробити заходи удосконалення системи управління бізнес-процесами обслуговування клієнтів банківської сфери на основі логістичного підходу. У проектно-рекомендаційній частині кваліфікаційної роботи були розроблені пропозиції щодо запровадження стратегії удосконалення управління бізнес-процесами обслуговування клієнтів на основі логістичного підходу, використання цифрових технологій в системі обслуговування клієнтів банківського сектору. Матеріали кваліфікаційної роботи рекомендуються використовувати у навчальному процесі та в практичній діяльності фахівців банківської сфери.
In the qualification paper, the main approaches of customer service management in the banking sector based on the logistic approach are considered. The purpose of the qualification work: the study of customer service management processes in the banking sector based on a logistic approach due to the introduction of digital technologies and the development of recommendations for their use. The task of the qualification work is to develop measures to improve the management system of business processes of customer service in the banking sector based on a logistic approach. In the project-recommendation part of the qualification work, proposals were developed for the introduction of a strategy for improving the management of business processes for customer service based on a logistic approach, the use of digital technologies in the customer service system of the banking sector. The materials of the qualification work are recommended to be used in the educational process and in the practical activities of specialists in the banking sector.
Description: Робота публікується згідно з наказом Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: проф., д.т.н. Марчук В.Є.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62592
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2023_073_Ремесленнікова.pdfкваліф.робота2.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.