Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62592
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРемесленнікова, Валерія Олексіївна-
dc.contributor.authorRemeslennikova, Valeriya-
dc.date.accessioned2024-03-14T08:37:38Z-
dc.date.available2024-03-14T08:37:38Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.citationРемесленнікова В. О. Управління процесами обслуговування клієнтів банківської сфери на основі логістичного підходу. . – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності 073 «Менеджмент», ОПП "Логістика". – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 103 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62592-
dc.descriptionРобота публікується згідно з наказом Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: проф., д.т.н. Марчук В.Є.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто основні підходи управління обслуговування клієнтів банківської сфери на основі логістичного підходу. Мета кваліфікаційної роботи: дослідження процесів управління обслуговування клієнтів банківської сфери на основі логістичного підходу за рахунок впровадження цифрових технологій та розробка рекомендацій щодо їх використання. Задачею кваліфікаційної роботи є розробити заходи удосконалення системи управління бізнес-процесами обслуговування клієнтів банківської сфери на основі логістичного підходу. У проектно-рекомендаційній частині кваліфікаційної роботи були розроблені пропозиції щодо запровадження стратегії удосконалення управління бізнес-процесами обслуговування клієнтів на основі логістичного підходу, використання цифрових технологій в системі обслуговування клієнтів банківського сектору. Матеріали кваліфікаційної роботи рекомендуються використовувати у навчальному процесі та в практичній діяльності фахівців банківської сфери.uk_UA
dc.description.abstractIn the qualification paper, the main approaches of customer service management in the banking sector based on the logistic approach are considered. The purpose of the qualification work: the study of customer service management processes in the banking sector based on a logistic approach due to the introduction of digital technologies and the development of recommendations for their use. The task of the qualification work is to develop measures to improve the management system of business processes of customer service in the banking sector based on a logistic approach. In the project-recommendation part of the qualification work, proposals were developed for the introduction of a strategy for improving the management of business processes for customer service based on a logistic approach, the use of digital technologies in the customer service system of the banking sector. The materials of the qualification work are recommended to be used in the educational process and in the practical activities of specialists in the banking sector.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectбанківська логістикаuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectобслуговування клієнтівuk_UA
dc.subjectбізнес-процесиuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectqualification workuk_UA
dc.subjectbanking logisticsuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectcustomer serviceuk_UA
dc.subjectbusiness processesuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.titleУправління процесами обслуговування клієнтів банківської сфери на основі логістичного підходуuk_UA
dc.title.alternativeManagement of customer service processes in the banking sector based on the logistic approachuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2023_073_Ремесленнікова.pdfкваліф.робота2.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.