Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZhezhel, Y.S.-
dc.contributor.authorЖежель, Я.С.-
dc.date.accessioned2024-02-16T10:45:11Z-
dc.date.available2024-02-16T10:45:11Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.citationZhezhel Y.S. Analysis of consumer satisfaction with mobile operator services. - Thesis for a master degree in 172 "Telecommunications and radio engineering". - National Aviation University. - Kyiv, 2023. - 84 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62333-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри ТКРС, Осіпчук А.О.uk_UA
dc.description.abstractThe degree to which the company's product or service meets the client's expectations is known as customer satisfaction. It is an abstract idea that encompasses several elements, including the cost of the good or service, the environment of the location where it is bought, the caliber of the product or service, and numerous other relevant elements. Customer satisfaction gauges how well your business's goods or services live up to the expectations of the clientele. Finding the elements, justifications, and incentives that affect a consumer's choice to buy as well as the actions of the intended audience is known as satisfaction research.uk_UA
dc.description.abstractСтупінь, до якого продукт або послуга компанії відповідає очікуванням клієнта, називається задоволеністю клієнта. Це абстрактне поняття, яке охоплює кілька елементів, зокрема вартість товару чи послуги, середовище, в якому вони купуються, якість товару чи послуги та багато інших важливих чинників. Задоволеність клієнтів вимірює, наскільки добре товари чи послуги вашого бізнесу відповідають очікуванням клієнтів. Виявлення елементів, обґрунтувань і стимулів, які впливають на вибір споживача, а також на дії цільової аудиторії, називається дослідженням задоволеності.uk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectcustomer service indexuk_UA
dc.subjectіндекс обслуговування клієнтівuk_UA
dc.subjectcustomer satisfaction scoreuk_UA
dc.subjectоцінка задоволеності клієнтівuk_UA
dc.subjectcustomer effort scoreuk_UA
dc.subjectоцінка зусиль клієнтаuk_UA
dc.subjectnet promoted scoreuk_UA
dc.subjectчистий показник просуванняuk_UA
dc.subjectproduct market fituk_UA
dc.subjectвідповідність продукту ринкуuk_UA
dc.titleAnalysis of consumer satisfaction with mobile operator servicesuk_UA
dc.title.alternativeАналіз задоволеності споживачів послугами мобільних операторівuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри телекомунікаційних та радіоелектронних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_172_2023_диплом_Жежель Я.С..pdfдипломна робота1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.