Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61322
Title: Дистанційне навчання як cкладoвий кoмпoнeнт фopмування вивчення технологій нової української школи
Authors: Іщенко, Олександр Віталійович
Keywords: дистанційне навчання
нова українська школа
технології
учні
веб-ресурси
Issue Date: 4-Apr-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Іщенко О.В. Дистанційне навчання як cкладoвий кoмпoнeнт фopмування вивчення технологій нової української школи // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 04-07 квітня 2023 р.) / [ред. кол.: Н.В.Ладогубець, А.М.Кокарєва та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2023. – С.308-310
Abstract: Дистанційне навчання як складовий компонент формування вивчення технологій Нової української школи насамперед передбачає наявність фізичного відокремлення вчителів і учнів під час освітнього процесу. Реалізація дистанційного навчання значною мірою залежить від упорядкованого впровадження та послідовного застосування ряду методів і процесів, які забезпечують онлайн-доступ до навчальних матеріалів на основі взаємодії учасників освітнього процесу.
Description: 1. Кільдеров Д.Е., Мачача Т.С., Юрженко В.В., Луп’як Д.М. Модельна навчальна програма «ТЕХНОЛОГІЇ. 5–6 КЛАСИ» для закладів загальної середньої освіти URL: https://cutt.ly/v8O1KoF (дата звернення 01.03.2023) 2. Оновлені умови дистанційного навчання у школах URL: http://surl.li/fgkny (дата звернення 01.03.2023) 3. Організація дистанційного навчання в школі методичні рекомендації URL: https://cutt.ly/w8OMIlY (дата звернення 01.03.2023)
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61322
Appears in Collections:Політ. Психологічний вимір професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІЩЕНКО_308-310.pdf692.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.