Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56833
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПриходько, Оксана Юріївна-
dc.contributor.authorPrykhodko, Oksana-
dc.date.accessioned2022-11-18T08:16:03Z-
dc.date.available2022-11-18T08:16:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПриходько О. Ю. Повість Івана Франка «Перехресні стежки» в контексті сучасного уроку української літератури / О. Ю. Приходько // Рідна мова (Валч, Польща). – 2016. – № 25. – С. 26–30.uk_UA
dc.identifier.issn1644-7794-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56833-
dc.description.abstractУ дискурсі переформатування середньої освіти та концепції нової, профільної, школи у статті обґрунтовуються нові підходи до вивчення в 10-му класі повісті І.Франка «Перехресні стежки». У контексті європейських літературознавчих практик пропонується використання психоаналізу та феміністичної критики як ключових методів літературознавчого аналізу художнього твору на уроці, а також компаративного та інтермедіального аналізів, що сприятиме розвитку читацької та дослідницької компетентностей учнів з огляду на актуальні тенденції нових програм, які передбачають альтернативні учнівські інтерпретації художніх текстів на уроці літератури.uk_UA
dc.description.abstractIn the discourse of the secondary education and the formation of the conception of the new school, the innovative practices have been outlined in the paper taking into account the teaching of I.Franko’s novel “Crossed Paths” in the 10th grade. In the context of the contemporary European literature approach the methods of psychoanalysis and feminist criticism have been proposed as key techniques on the literature analysis that can be used at the lesson accompanied by the comparative and intermedial methods that will develop the reader’s and investigator’s competences of the students taking into account the new programs which will suggest alternative students’ interpretations of the literature texts at the literature lesson.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФонд Просвітаuk_UA
dc.subjectПсихоаналізuk_UA
dc.subjectфеміністична критикаuk_UA
dc.subjectінтермедіальний аналізuk_UA
dc.subjectкомпаративний аналізuk_UA
dc.subjectмножинність читацьких інтерпретаційuk_UA
dc.subjectPsychoanalysisuk_UA
dc.subjectfeminist criticismuk_UA
dc.subjectintermedial analysisuk_UA
dc.subjectcomparative analysisuk_UA
dc.subjectmultifaceted readers’ interpretationsuk_UA
dc.titleПовість Івана Франка «Перехресні стежки» у контексті сучасного уроку української літературиuk_UA
dc.title.alternativeIvan Franko's Novella «The Crossing Roads» in the Context of the Contemporary Ukrainian Literature Lessonuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc373.1.02:372.8:821.161.2 Франко (045)uk_UA
Appears in Collections:Наукові статті НПП кафедри української мови та культури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Перехресні стежки.pdfстаття744.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.