Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53026
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКнязєва, Тетяна В'ячеславівна
dc.date.accessioned2021-11-01T09:55:49Z-
dc.date.available2021-11-01T09:55:49Z-
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53026-
dc.description.abstractУ статті розглянуті тактичні засоби і прийоми просування послуг банку на ринок залежно від етапу життєвого циклу банківської послуги. Побудовано матрицю доцільності викорис- тання інструментів маркетингу на кожному з етапів життєвого циклу банківських послуг. Визначено маркетинговий інструментарій підвищення ефективності роботи банківської ус- танови в сучасних умовах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСхід: аналітико-інформаційний журналuk_UA
dc.titleРозробка маркетингового інструментарію просування банківських послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10-Kоnyahinа.pdf259.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.