Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52279
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКнязєва, Тетяна В'ячеславівна-
dc.contributor.authorKnyazeva, Tatiana Vyacheslavovna-
dc.contributor.authorКнязева, Татьяна Вячеславовна-
dc.date.accessioned2021-08-16T12:58:49Z-
dc.date.available2021-08-16T12:58:49Z-
dc.date.issued2021-02-16-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.05-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52279-
dc.description.abstractМетою дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти системи теоретичних знань, оволодіння сучасним методичним інструментарієм, практичними навичками ефективного управління маркетингом зелених інвестицій як основи конкурентоспроможності у сучасних умовах господарювання. Завдання вивчення дисципліни: надання здобувачам вищої освіти знань щодо правильного підходу до розуміння теоретичних і методологічних основ маркетингу зелених інвестицій; засвоєння особливостей діяльності макро- і мікросередовшца маркетингу зелених інвестицій; оволодіння знаннями щодо сегментації екологічного ринку і вибору цільових еко-сегментів; засвоєння методів та процедур з розробки комплексу маркетингових заходів в межах товарної, цінової, комунікаційної політик; оволодіння інструментами стратегічного планування, впровадження і контролю програм маркетингу зелених інвестицій.uk_UA
dc.description.abstractЦелью дисциплины является формирование у соискателей высшего образования системы теоретических знаний, овладение современным методическим инструментарием, практическими навыками эффективного управления маркетингом зеленых инвестиций как основы конкурентоспособности в современных условиях хозяйствования. Задача изучения дисциплины: предоставление соискателям высшего образования знаний о правильном подходе к пониманию теоретических и методологических основ маркетинга зеленых инвестиций; усвоения особенностей деятельности макро- и микросередовшца маркетинга зеленых инвестиций; овладение знаниями по сегментации экологического рынка и выбора целевых эко-сегментов; усвоения методов и процедур по разработке комплекса маркетинговых мероприятий в рамках товарной, ценовой, коммуникационной политики; овладение инструментами стратегического планирования, внедрения и контроля программ маркетинга зеленых инвестиций.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the discipline is to form a system of theoretical knowledge in students of higher education, mastering modern methodological tools, practical skills of effective marketing management of green investments as a basis for competitiveness in modern business conditions. Tasks of studying the discipline: providing higher education students with knowledge on the correct approach to understanding the theoretical and methodological foundations of green investment marketing; mastering the features of the macro- and micro-environment of green investment marketing; mastering knowledge of environmental market segmentation and selection of target eco-segments; mastering methods and procedures for developing a set of marketing activities within the product, pricing, communication policies; mastering the tools of strategic planning, implementation and control of green investment marketing programs.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectPHDuk_UA
dc.subjectмаркетинг зелених інвестиційuk_UA
dc.subjectgreen investment marketinguk_UA
dc.subjectзелені інвестиціїuk_UA
dc.subjectзеленые инвестицииuk_UA
dc.subjectмаркетинг зеленых инвестицийuk_UA
dc.subjectdoctor of philosophyuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Маркетинг зелених інвестицій»uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodical complex on the subject "Marketing of green investments"uk_UA
dc.title.alternativeУчебно-методический комплекс дисциплины «Маркетинг зеленых инвестиций»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
rnp-marketing-zelenih-ІnvestitsІj-2020.pdfробоча програма519.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.