Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52268
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмерічевська, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorSmerichevska, Svetlana Vasylivna-
dc.contributor.authorСмеричевський, Светлана Васильевна-
dc.date.accessioned2021-08-16T12:30:37Z-
dc.date.available2021-08-16T12:30:37Z-
dc.date.issued2021-05-07-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ PП 19.05-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52268-
dc.description.abstractМетою дисципліни є формування у майбутніх фахівців системних знань і розуміння концептуальних підходів і набуття навичок щодо методології управління конфліктами між різними учасниками ланцюгів створення цінностей для кінцевих споживачів. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: - оволодіння концептуальними основами формування ланцюгів додаткової вартості (Surplus Value) та ланцюгів доданої цінності (Value Added); - набуття навичок управління конфліктами в ланцюгах створення додаткової вартості та доданої цінності; -оволодіння методологією формування додаткової споживчої цінності в ланцюгах постачання; - набуття вмінь розв’язувати комплексні проблеми та конфлікти в управління ланцюгами створення додаткової цінності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань в сфері маркетингу та логістики;uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the discipline is to form in future professionals system knowledge and understanding of conceptual approaches and skills in the methodology of conflict management between different participants in the value chain for end users. The objectives of the discipline are: - mastering the conceptual foundations of the formation of value chains (Surplus Value) and value added chains (Value Added); - acquisition of conflict management skills in the chains of value creation and added value; -mastery of the methodology of formation of additional consumer value in supply chains; - Acquisition of skills to solve complex problems and conflicts in the management of value chains, which involves a deep rethinking of existing and the creation of new holistic knowledge in the field of marketing and logistics;uk_UA
dc.description.abstractЦелью дисциплины является формирование у будущих специалистов системных знаний и понимания концептуальных подходов и приобретения навыков методологии управления конфликтами между различными участниками цепей создания ценностей для конечных потребителей. Задачами изучения учебной дисциплины являются: - овладение концептуальными основами формирования цепей прибавочной стоимости (Surplus Value) и цепей добавленной ценности (Value Added) - приобретение навыков управления конфликтами в цепях создания дополнительной стоимости и добавленной ценности; -оволодиння методологии формирования дополнительной потребительской ценности в цепях поставок; - приобретение умений решать комплексные проблемы и конфликты в управление цепями создания дополнительной ценности, предполагает глубокое переосмысление имеющихся и создание новых целостных знаний в области маркетинга и логистики;uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectPHDuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectwork programuk_UA
dc.subjectуправління конфліктамиuk_UA
dc.subjectconflict managementuk_UA
dc.subjectdoctor of philosophyuk_UA
dc.subjectуправления конфликтамиuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни «Управління конфліктами в ланцюгах створення цінності»uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodical complex on the subject "Conflict Management in Value Chains"uk_UA
dc.title.alternativeУчебно-методический комплекс по дисциплине «Управление конфликтами в цепях создания ценности»uk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
phd-v-upravlіnnya-konflіktami-v-lantsyugah-dodtsіnnostі-075-plan2020.pdfробоча програма726.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.