Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50476
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kalinovskyi, O.V. | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-14T10:01:53Z | - |
dc.date.available | 2021-05-14T10:01:53Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Kalinovskyi O.V. Glide path beacons reliability increasing // Polit. Callanges of science today. International relations : abstracts of XXI International conference of higher education students and young scientists. – National aviation university. – Kyiv, 2021. – 13 P. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50476 | - |
dc.description | 1. Zuiev O.V., Solomentsev O.V., Khmelko Ju.M.. “Basics of Radioelectronic Equipment Reliability, Operation and Repair Theory”: Lecture synopsis. – Kyiv.: NAU, 2011 – 60 p. 2. Dhillon B.S. “Maintainability, maintenance, and reliability for engineers“. New York: Taylor & Francis Group, 2006 – 214 p. | uk_UA |
dc.description.abstract | Difficulty and multidimensional of Instrumental Landing Systems (ILS), use them directly for landing makes it necessary to solving a several problems aimed at improving functional possibilities of landing systems as a results of its operation contiouncly monitoring, increasing their operational reliability. In this thesis Glide Path Beacons (GPB) considered as part of ILS, which are designed to form a glide plane in space. | uk_UA |
dc.description.abstract | Складність і багатовимірність інструментальних систем посадки (ІЛС), використання їх безпосередньо для посадки, робить необхідним вирішення ряду проблем, спрямованих на поліпшення функціональних можливостей систем посадки в результаті постійного моніторингу її роботи, підвищення їх експлуатаційної надійності. У цій дипломній роботі Маяки для ковзання по шляху (GPB) розглядаються як частина ILS, які призначені для формування площини ковзання в просторі. | uk_UA |
dc.publisher | National Aviation University | uk_UA |
dc.subject | instrumental landing systems | uk_UA |
dc.subject | glide path beacons | uk_UA |
dc.subject | operation contiouncly monitoring | uk_UA |
dc.subject | operational reliability | uk_UA |
dc.subject | glide plane | uk_UA |
dc.subject | glide space | uk_UA |
dc.subject | інструментальні системи посадки | uk_UA |
dc.subject | маяки шляху | uk_UA |
dc.subject | операція постійного контролю | uk_UA |
dc.subject | експлуатаційна надійність | uk_UA |
dc.subject | ковзна площина | uk_UA |
dc.subject | ковзний простір | uk_UA |
dc.title | Glide path beacons reliability increasing | uk_UA |
dc.title.alternative | Підвищення надійності маяків шляхом ковзання | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Політ. Телекомунікаційні та радіотехнічні системи. 2021 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
МНПК Авіа 2021 - ТКРС-4.pdf | the abstracts of the conference | 298.96 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.