Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50080
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХоменко, Єлизавета Олександрівна-
dc.contributor.authorHomenko, Elizaveta Olexandrivna-
dc.date.accessioned2021-05-05T11:20:41Z-
dc.date.available2021-05-05T11:20:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationХоменко Є.О. Поведінка споживачів як рушій креативів у просуванні // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 323-326uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50080-
dc.description1. Романюха С. Манипулятивные методики будут наиболее востребованы при работе с потребителем / С. Романюха // Бизнес. — 2007. — №42. — С. 86 — 87. 2. Федорів А.: Не треба мати ілюзій, що творення бренду – це безкоштовно. Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS). (2018). Вилучено з https:// lvbs.com.ua/ knowledge/uk/news/12 3. Дослідження поведінки споживачів: труднощі та методи / https:// www.businessmanagementideas.com 4. Значення поведінки споживачів у маркетингу /https://www. demandjump.comuk_UA
dc.description.abstractВідправною точкою формування та просування бренду є маркетингові дослідження споживчої поведінки. Під цим поняттям розуміють дії, пов’язані з купівлею, користуванням і розпорядженням товарами і послугами, включаючи емоційні, розумові і поведінкові реакції споживача, які передують або йдуть за цими діями. Споживач – це центральна фігура на ринку. Без розуміння купівельної поведінки неможливо правильно вирішувати основні питання в маркетинговій діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThe starting point for the formation and promotion of the brand is marketing research of consumer behavior. This term refers to actions related to the purchase, use and disposal of goods and services, including emotional, mental and behavioral reactions of the consumer that precede or follow these actions. The consumer is a central figure in the market. Without an understanding of buying behavior, it is impossible to properly address key issues in marketing.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.subjectconsumer behavioruk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectbusinessuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.titleПоведінка споживачів як рушій креативів у просуванніuk_UA
dc.title.alternativeConsumer behavior as a driver of creativity in promotionuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Політ. Соціальні комунікації в умовах глобалізації. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хоменко.pdfтези конференції301.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.