Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44256
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАреф'єва, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorПілецька, Саміра Тимофіївна-
dc.date.accessioned2020-09-17T08:48:06Z-
dc.date.available2020-09-17T08:48:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАреф'єва О.В. Просторово-адаптивний підхід до формування конкурентної стратегії підприємства / Бізнес Інформ // Ареф'єва О.В., Пілецька С Т. - 2018. - № 5. - С. 408-415.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44256-
dc.description.abstractМета статті полягає у формуванні конкурентної стратегії підприємства на підставі обгрунтованого просторово-адаптивного підходу. Доведено актуальність адаптивного управління в умовах ринкового середовища з високою невизначеністю стану та поведінки його суб'єктів. Зазначено, що адаптивне управління дає можливість забезпечити підтримування зайнятих підприємством позицій і прийняти управлінські рішення щодо вибору необхідної конкурентної стратегії. Проаналізовано та доповнено принципи адаптивного управління підприємством та його інформаційне забезпечення. Запропоновано власне визначення адаптивно-просторового підходу в управлінській діяльності. На засадах просторово-адаптивного підходу визначено принципи, функції та етапи формування конкуренної стратегії, які забезпечують розробку та здійснення основних заходів щодо імплементації стратегії у визначеному сегменті ринку. Обгрунтована модель формування конкурентної стратегії, яка дозволяє консолідувати в єдиному просторі можливість адаптації підприємства до змін у зовнішньому середовищі.uk_UA
dc.description.abstractЦель статьи заключается в формировании конкурентной стратегии предприятия на основании обоснованного пространственно-адаптивного подхода. Доказана актуальность адаптивного управления в условиях рыночной среды с высокой неопределенностью состояния и поведения его субъектов. Отмечено, что адаптивное управление дает возможность обеспечить поддержание занятых предприятием позиций и принять управленческие решения по выбору необходимой конкурентной стратегии. Проанализированы и дополнены принципы адаптивного управления предприятием и его информационное обеспечение. Предложено собственное определение адаптивно-пространственного подхода в управленческой деятельности. На основе пространственно-адаптивного подхода определены принципы, функции и этапы формирования конкуреннои стратегии, которые обеспечивают разработку и осуществление основных мероприятий по имплементации стратегии в определенном сегменте рынка. Обоснована модель формирования конкурентной стратегии, которая позволяет консолидировать в едином пространстве возможность адаптации предприятия к изменениям во внешней среде.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the article is to form a competitive strategy of the enterprise on the basis of a sound spatial-adaptive approach. The relevance of adaptive management in a market environment with high uncertainty about the state and behavior of its subjects is proved. It is noted that adaptive management makes it possible to ensure the maintenance of the company's positions and make management decisions on the selection of the necessary competitive strategy. The principles of adaptive management of the enterprise and its information support are analyzed and supplemented. The own definition of the adaptive-spatial approach in administrative activity is offered. Based on the spatial-adaptive approach, the principles, functions and stages of forming a competitive strategy are defined, which ensure the development and implementation of basic measures for the implementation of the strategy in a particular market segment. The model of formation of competitive strategy which allows to consolidate in uniform space possibility of adaptation of the enterprise to changes in external environment is proved.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБізнес Інформuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectекономічний простірuk_UA
dc.subjectпросторово-адаптивний підхідuk_UA
dc.subjectбізнес-одиницяuk_UA
dc.subjectконкурентна стратегіяuk_UA
dc.subjectдиверсифікаціяuk_UA
dc.subjectкомплаєнсuk_UA
dc.subjectадаптацияuk_UA
dc.subjectэкономическое пространствоuk_UA
dc.subjectпространственно-адаптивный подходuk_UA
dc.subjectбизнес-единицаuk_UA
dc.subjectконкурентная стратегияuk_UA
dc.subjectдиверсификацияuk_UA
dc.subjectкомплаенсuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.subjecteconomic spaceuk_UA
dc.subjectspatial-adaptive approachuk_UA
dc.subjectbusiness unituk_UA
dc.subjectcompetitive strategyuk_UA
dc.subjectdiversificationuk_UA
dc.subjectcompllanceuk_UA
dc.titleПросторово-адаптивний підхід до формування конкурентної стратегії підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeПространственно-адаптивный подход к формированию конкурентной стратегии предприятияuk_UA
dc.title.alternativeThe Spatial-Adaptive Approach to Formation of CompetitiveStrategy of Enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc005.93uk_UA
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
prostorovo-adaptivniy-pidhid-do-formuvannya-konkurentnoyi-strategiyi-pidpriemstva.pdfПросторово-адаптивний підхід до формування конкурентної стратегії підприємства281.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.