Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44256
Назва: Просторово-адаптивний підхід до формування конкурентної стратегії підприємства
Інші назви: Пространственно-адаптивный подход к формированию конкурентной стратегии предприятия
The Spatial-Adaptive Approach to Formation of CompetitiveStrategy of Enterprise
Автори: Ареф'єва, Олена Володимирівна
Пілецька, Саміра Тимофіївна
Ключові слова: адаптація
економічний простір
просторово-адаптивний підхід
бізнес-одиниця
конкурентна стратегія
диверсифікація
комплаєнс
адаптация
экономическое пространство
пространственно-адаптивный подход
бизнес-единица
конкурентная стратегия
диверсификация
комплаенс
adaptation
economic space
spatial-adaptive approach
business unit
competitive strategy
diversification
compllance
Дата публікації: 2018
Видавництво: Бізнес Інформ
Бібліографічний опис: Ареф'єва О.В. Просторово-адаптивний підхід до формування конкурентної стратегії підприємства / Бізнес Інформ // Ареф'єва О.В., Пілецька С Т. - 2018. - № 5. - С. 408-415.
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає у формуванні конкурентної стратегії підприємства на підставі обгрунтованого просторово-адаптивного підходу. Доведено актуальність адаптивного управління в умовах ринкового середовища з високою невизначеністю стану та поведінки його суб'єктів. Зазначено, що адаптивне управління дає можливість забезпечити підтримування зайнятих підприємством позицій і прийняти управлінські рішення щодо вибору необхідної конкурентної стратегії. Проаналізовано та доповнено принципи адаптивного управління підприємством та його інформаційне забезпечення. Запропоновано власне визначення адаптивно-просторового підходу в управлінській діяльності. На засадах просторово-адаптивного підходу визначено принципи, функції та етапи формування конкуренної стратегії, які забезпечують розробку та здійснення основних заходів щодо імплементації стратегії у визначеному сегменті ринку. Обгрунтована модель формування конкурентної стратегії, яка дозволяє консолідувати в єдиному просторі можливість адаптації підприємства до змін у зовнішньому середовищі.
Цель статьи заключается в формировании конкурентной стратегии предприятия на основании обоснованного пространственно-адаптивного подхода. Доказана актуальность адаптивного управления в условиях рыночной среды с высокой неопределенностью состояния и поведения его субъектов. Отмечено, что адаптивное управление дает возможность обеспечить поддержание занятых предприятием позиций и принять управленческие решения по выбору необходимой конкурентной стратегии. Проанализированы и дополнены принципы адаптивного управления предприятием и его информационное обеспечение. Предложено собственное определение адаптивно-пространственного подхода в управленческой деятельности. На основе пространственно-адаптивного подхода определены принципы, функции и этапы формирования конкуреннои стратегии, которые обеспечивают разработку и осуществление основных мероприятий по имплементации стратегии в определенном сегменте рынка. Обоснована модель формирования конкурентной стратегии, которая позволяет консолидировать в едином пространстве возможность адаптации предприятия к изменениям во внешней среде.
The purpose of the article is to form a competitive strategy of the enterprise on the basis of a sound spatial-adaptive approach. The relevance of adaptive management in a market environment with high uncertainty about the state and behavior of its subjects is proved. It is noted that adaptive management makes it possible to ensure the maintenance of the company's positions and make management decisions on the selection of the necessary competitive strategy. The principles of adaptive management of the enterprise and its information support are analyzed and supplemented. The own definition of the adaptive-spatial approach in administrative activity is offered. Based on the spatial-adaptive approach, the principles, functions and stages of forming a competitive strategy are defined, which ensure the development and implementation of basic measures for the implementation of the strategy in a particular market segment. The model of formation of competitive strategy which allows to consolidate in uniform space possibility of adaptation of the enterprise to changes in external environment is proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44256
Розташовується у зібраннях:Наукові статті викладачів кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
prostorovo-adaptivniy-pidhid-do-formuvannya-konkurentnoyi-strategiyi-pidpriemstva.pdfПросторово-адаптивний підхід до формування конкурентної стратегії підприємства281.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.