Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42102
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСелезень, Ганна Василівна-
dc.contributor.authorSelezen, Hanna-
dc.date.accessioned2020-04-03T06:47:29Z-
dc.date.available2020-04-03T06:47:29Z-
dc.date.issued2020-03-20-
dc.identifier.citationСелезень Г.В. Педагогічний аспект проблеми професійної підготовки молодшого бакалавра з маркетингу в коледжах / Г.В. Селезень // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2020. – С. 165 – 167uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42102-
dc.description.abstractСьогодні в Україні поряд з надлишковою пропозицією робочої сили існує і незадоволений попит на вакантні робочі місця, причиною якого є невідповідність пропонованих вимог фактично наявним у працівників професіям та рівням кваліфікації. Структурні зрушення на ринку праці обумовлені трансформацією суспільних та економічних відносин в сучасному глобалізованому світі. Розвитку економічних знань сприяло посилення конкуренції, вдосконалення інформаційних технологій, зміни у змісті і формах праці, які потребують оновлення фахової передвищої освіти на рівні коледжів. Професійна підготовка молодшого бакалавра з маркетингу має забезпечуватися за допомогою збалансованості ринку освітніх послуг та ринку праці, прогнозуючи обсяг і структуру попиту й пропозиції на ринку праці, підвищення конкурентоспроможності фахівців з маркетингу та безперервністю підготовки в структурі коледж-університет. Підготовка молодших бакалаврів з маркетингу має низку як професійних, так і якісних особливостей, урахування яких дозволить закладам вищої освіти здійснити підготовку затребуваних на ринку праці фахівців та забезпечити їх рівень освіти, що відповідає сучасним вимогам роботодавців [Г. Дутка, 2017 ].uk_UA
dc.description.abstractThis article is devoted to the problem of professional training of future marketing specialists in colleges. The author analyzes and argues that to meet the needs of marketing specialists who have deep knowledge in the spheres of the world economy and international business, traditional conditions of training require a partial improvement of the content of training, technology for the implementation of its goals and objectives, methods and means to control the implementation of certain tasks on each stage.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмолодші бакалаври з маркетингуuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці з маркетингуuk_UA
dc.subjectпідготовка фахівці з маркетингуuk_UA
dc.subjectjunior bachelors in marketinguk_UA
dc.subjectfuture marketing expertsuk_UA
dc.subjecttraining marketing professionalsuk_UA
dc.titleПедагогічний аспект проблеми професійної підготовки молодшого бакалавра з маркетингу в коледжахuk_UA
dc.title.alternativePedagogical Aspect of the Professional Training of the Bachelor of Marketing in Collegesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Селезень Г.В..pdf306.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.