Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41635
Title: | Розвиток креативного менеджменту приватне акціонерне товариство «Кий Авіа» при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності |
Other Titles: | Development of creative management by private joint-stock company "Kiy Avia" in carrying out foreign economic activity Развитие креативного менеджмента частное акционерное общество «Кий Авиа» при осуществлении внешнеэкономической деятельности |
Authors: | Ніколайчук, Валерія Миколаївна |
Keywords: | креативний менеджмент оцінка результативності дипломна робота напрямки підвищення |
Issue Date: | 26-Feb-2020 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Abstract: | Дипломна робота присвячена дослідженню проблем розвитку креативного менеджменту при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності туристичного підприємства та розробці пропозицій щодо шляхів удосконалення ефективної діяльності на підприємстві ПрАТ «Кий Авіа».
У вступі зазначено актуальність та практичну цінність обраної теми дипломного дослідження, визначено мету, завдання, предмет та об’єкт дослідження, подано використані у роботі наукові методи дослідження.
У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні основи розвитку креативного менеджменту на підприємстві, організації зовнішньоекономічної діяльності туристичних підприємств, концептуальні засади, застосування креативного менеджменту в підвищенні діяльності туристичних підприємств, також розглянуто світовий досвід напрямів впливу креативного менеджменту на розвиток на підприємстві.
У другому розділі надана загальна характеристика та аналіз господарської та фінансової діяльності туристичного підприємства «Кий Авіа», проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність підприємства.
У третьому розділі надано основні напрямки удосконалення організації креативного менеджменту при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності туристичного підприємства, наведені пропозиції щодо використання сіткового інструментарію при впровадженні нових креативних послуг, представлена оцінка ефективності запропонованих заходів.
У висновках узагальнено результати проведеного дослідження.
Ключові слова: зовнішньоекономічна діяльність, ефективність, креативний менеджмент, напрямки підвищення, оцінка результативності. The thesis is devoted to the study of the problems of developing creative management in the implementation of the foreign economic activity of a tourism company and the development of proposals on ways to improve effective activities at the enterprise CJSC “Kiy Avia”. In the introduction, the relevance and practical value of the chosen topic of the thesis is indicated, the goal, objectives, subject and object of the research are determined, scientific research methods are used in the work. The first part discusses the theoretical and methodological foundations of creative management at an enterprise, the organization of foreign economic activity of tourism enterprises, the conceptual framework, the use of creative management in enhancing the activities of tourism enterprises, and also examines the world experience of the directions of influence of creative management on enterprise development. The second part provides a general description and analysis of the economic and financial activities of the Kiy Avia tourism enterprise, and analyzes the foreign economic activity of the enterprise. The third part presents the main directions of improving the organization of creative management in the implementation of the foreign economic activity of a tourism company, provides suggestions for using network tools when introducing new creative services, and provides an assessment of the effectiveness of the proposed measures. In conclusion, the results of the study are summarized. Key words: foreign economic activity, efficiency, creative management, areas of improvement, performance evaluation. Дипломная работа посвящена исследованию проблем развития креативного менеджмента при осуществлении внешнеэкономической деятельности туристического предприятия и разработке предложений относительно путей усовершенствования эффективной деятельности на предприятии «Кий Авиа». Во введении указано актуальность и практическую ценность выбранной темы дипломного исследования, определены цель, задачи, предмет и объект исследования, представлены использованы в работе научные методы исследования. В первом разделе рассмотрены теоретико-методологические основы креативного менеджмента на предприятии, организации внешнеэкономической деятельности туристических предприятий, концептуальные основы, применение креативного менеджмента в повышении деятельности туристических предприятий, также рассмотрен мировой опыт направлений влияния креативного менеджмента на развитие предприятия. Во втором разделе представлена общая характеристика и анализ хозяйственной и финансовой деятельности туристического предприятия «Кий Авиа», проанализированы внешнеэкономической деятельности предприятия. В третьем разделе представлены основные направления совершенствования организации креативного менеджмента при осуществлении внешнеэкономической деятельности туристического предприятия, приведены предложения по использованию сетевого инструментария при внедрении новых креативных услуг, представлена оценка эффективности предложенных мероприятий. В заключении обобщены результаты проведенного исследования. Ключевые слова: внешнеэкономическая деятельность, эффективность, креативный менеджмент, направления повышения, оценка результативности. |
Description: | Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020 р.р. навчальному році" . Керівник проекту: доцент, к.е.н., Остапенко Тетяна Геннадіївна |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41635 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФТМЛ_2020_073_Ніколайчук В.pdf | Дипломна робота | 2.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.