Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41142
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГринюк, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2020-02-05T03:25:46Z-
dc.date.available2020-02-05T03:25:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41142-
dc.description.abstractДослідження характеру внутрішньо-системних змін в освітній галузі нашої країни дозволило дійти наступного висновку: успішність оновлення сучасної освітньої галузі України в значній мірі визначається характером змішання певних елементів освітніх систем, які склалися у різних освітніх контекстах. «Змішання (гібридизація) освітніх систем» розглядається як інструмент інтерпретації і розуміння гібридних перетворень освітнього ландшафту країни, що виникають у ході реформування системи. Поняття «гібрид», який бере свій початок в природознавстві, надалі отримав широкого застосування в соціальних науках (культурології, релігієзнавстві, філософії), використовується при вивченні літератури, фольклору, витворів мистецтва, засобів комунікації, різних соціальних феноменів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisher«Актуальні проблеми сучасної науки» : IІ міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 30-31 травня 2019 р.). Kиїв, 2019. – С. 37-42.uk_UA
dc.subjectгібридність освітиuk_UA
dc.subjectгібридизаціяuk_UA
dc.subjectвищої освітаuk_UA
dc.titleОсвітня гібридизація як інструмент модернізації освітньої галузі.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
освітня_гібридизація_тези_2019.docxтези конференції22.58 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.