Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41121
Title: Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Маркетинг»
Authors: Радченко, Олена Андрієвна
Keywords: маркетинг
навчальна програма
Issue Date: Jan-2019
Series/Report no.: ;СМЯ НАУ НП 11.01.03.-01-2019
Abstract: Навчальну програму дисципліни «Маркетинг» розроблено на основі освітньо-професійної програми та навчальних планів № НБ-6-051/16 підготовки фахівців освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 051 «Економіка» та освітньо-професійних програм «Економічна кібернетика», «Міжнародна економіка», «Економіка підприємства (за видами економічної діяльності)», № НБ-6-071/16 підготовки фахівців освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування» та освітньо-професійною програмою «Облік і аудит», № НБ-6-072/16 підготовки фахівців освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» та освітньо-професійною програмою «Фінанси і кредит», № НБ-6-076/16 підготовки фахівців освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» та освітньо-професійною програмою «Підприємницька діяльність в авіації» та відповідних нормативних документів.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41121
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
np_mark_plan-16_2019.pdf462.46 kBAdobe PDFView/Open
NP-2019-Marketing-for-All.pdf451.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.