Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41022
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorГармаш, Тетяна Андріївна-
dc.date.accessioned2020-01-24T08:29:41Z-
dc.date.available2020-01-24T08:29:41Z-
dc.date.issued2019-03-12-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41022-
dc.description.abstractАктивні процеси інтеграції України у європейський економічний, суспільно-політичний, освітній простори формують нові тенденції у різних сферах життя кожного громадянина держави та сприяють зорієнтованості особистості на розширення міжкультурної комунікації та партнерства. Основними агентами впливу та актуалізації такого співробітництва виступають, насамперед, представники освітянської сфери, а саме, науковці та дослідники, які здійснюють компаративні дослідження.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТеоретичні та прикладні аспекти перекладу, психології, світової літератури та викладання іноземних мов : Матер. ІІІ Міжвуз. Наук.-практ. конф. (м. Київ, 12 березня 2019 року). – Київ: КиМУ, 2019. – С. 116-123.uk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпедагогічна термінологіяuk_UA
dc.subjectперекладuk_UA
dc.titleОсобливості інтерпретації українською мовою педагогічної термінології ЄСuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityПедагогіка, Філологіяuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.Мельник_Н_І_Гармаш_Т_А_КиМУ.pdfСтаття171.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.