Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/40560
Title: Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Психологічні закономірності маркетингових процесів"
Authors: Лич, Оксана Миколаївна
Issue Date: 2018
Abstract: Дана дисципліна формує здатність до визначення потенційно актуальних аспектів маркетингової діяльності як об’єктів психологічного вивчення, створення моделі маркетингової діяльності, диференціювання зовнішніх чинників ефективності-неефективності реклами, вираховувати психологічні особливості впливу реклами на споживача, прораховування поведінки споживачів, виходячи з їх типології на основі психологічних знань, використовування психологічного аналізу до складових бренду
URI: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/40560
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
00_Зміст_навчального_комплексу_1.pdf351.14 kBAdobe PDFView/Open
01_ІП_НП.pdf797.51 kBAdobe PDFView/Open
02_ІП_РСО.pdf328.59 kBAdobe PDFView/Open
03_ІП_КЛ.pdf369.59 kBAdobe PDFView/Open
04_ІП_МР_КРЗ.pdf363.19 kBAdobe PDFView/Open
05_ІП _МР_СРС.pdf232.25 kBAdobe PDFView/Open
06_ІП_МР_ПР.pdf362.92 kBAdobe PDFView/Open
07_ІП_Т.pdf350.61 kBAdobe PDFView/Open
08_ІП_ККР.pdf342.55 kBAdobe PDFView/Open
09_ІП_ЗП.pdf212.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.