Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38123
Назва: | ТЕОРІЯ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: МЕЖІ ВИКОРИСТАННЯ В НАВЧАННІ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ШКОЛЯРІВ |
Автори: | Хохліна, Олена Петрівна |
Ключові слова: | теорія учбової діяльності розумово відсталі учні спеціальна загальноосвітня школа |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлені результати теоретичного та емпіричного дослідження можливості використання теорії учбової діяльності В.В.Давидова, В.В.Рєпкіна, Д.Б.Ельконіна та ін. у практиці навчання допоміжної школи – спеціальній загальноосвітній школі для дітей з порушеннями інтелекту. Обгрунтовується можливість формування в учнів елементів теоретичних знань та відповідних їм учбових дій; необхідності спрямованості навчання на формування психічних новоутворень, які виникають в процесі засвоєння учбової діяльності – рефлексії, аналізу та планування – та забезпечують розвиток дитини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38123 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хохліна О.П. 15.pdf | Стаття на тему: "ТЕОРІЯ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: МЕЖІ ВИКОРИСТАННЯ В НАВЧАННІ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ШКОЛЯРІВ " | 361.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.