Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37520
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХоменко-Семенова, Леся Олексіївна-
dc.date.accessioned2019-01-21T08:05:34Z-
dc.date.available2019-01-21T08:05:34Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37520-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сутність технології розвитку креативності майбутніх практичних психологів в умовах вивчення навчальної дисципліни «Психологія реклами та зв’язків з громадськістю». Обґрунтовано ефективність розробленої технології, що включає системи спеціальних завдань (завдання творчого характеру, завдання творчого характеру з використання ІКТ, створення ситуацій, наближених до практики, питання проблемного характеру). Вказано, що ефективність розробленої технології полягає у творчій взаємодії викладача-студента, коли навчання не зводитиметься лише до засвоєння готових правил і визначень, а стане процесом «добування» знань, коли студент і викладач у певному сенсі перетворяться у співтворців.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник Національного авіаційного університетуuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Психологія;2 (11)-
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.titleРОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udcУДК 378.14:070(045)-
Appears in Collections:Наукові статті кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хоменко-Семенова Л..docxСтаття156.21 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.