Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/36127
Title: THE OPTIMUM REGULATOR FOR THE NONLINEAR STABILIZATION SYSTEM OF THE INERTIAL CONTROL OBJECT
Other Titles: Оптимальний регулятор для нелінійної системи стабілізації інерційного об’єкта керування
Оптимальный регулятор для нелинейной системы стабилизации инерционного объекта управления
Authors: Ablesimov, A. K.
Pylypenko, M. A.
Keywords: Ship
stabilization system
course
nonlinearity
describing function
controller
correction
the frequency transfer function
Корабель
система стабілізації
курс
нелінійність
описуюча функція
регулятор
корекція
частотна передатна функція
Корабль
система стабилизации
курс
нелинейность
описывающая функция
регулятор
коррекция
частотная передаточная функция
Issue Date: Mar-2018
Publisher: Київ «Освіта України»
Series/Report no.: Electronics and Control Systems;2018. N1(55): 29-34
Електроніка та системи управління;2018. N1(55): 29-34
Abstract: Designed the model of the nonlinear stabilization system of the ship course and showed experimental and theoretical research results of the selection an optimal regulator for the system, which excludes, at the same time, appearance of limit cycles in it. As research method, the method of describing function was used. Simulation of the nonlinear stabilization system of the ship course with different types of regulators allowed to perform a comparative assessment of industrial regulators. To improve the properties of the PID-regulator, it is proposed to a nonlinear correction system.
Розроблено модель нелінійної системи стабілізації курсу корабля і представлено результати теоретичних і експериментальних досліджень з вибору для неї оптимального регулятора, що виключає в той же час виникнення в ній граничних циклів. Як метод досліджень в роботі застосований метод описуючої функції. Моделювання системи стабілізації і керування курсом корабля з різними типами регуляторів дозволило провести порівняльну оцінку промислових регуляторів. Для покращення властивостей ПІД-регулятора, до його складу запропоновано ввести нелінійну систему корекції.
Разработана модель нелинейной системы стабилизации курса корабля и представлены результаты теоретических и экспериментальных исследований по выбору для системы оптимального регулятора, исключающего в то же время вероятность возникновение в ней предельных циклов. Как метод исследований в работе применен метод описывающей функции. Моделирование системы стабилизации и управления курсом корабля с различными типами регуляторов позволило провести сравнительную оценку промышленных регуляторов. Для улучшения свойств ПИД-регулятора, в его состав предложено ввести нелинейную систему коррекции.
URI: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/36127
ISSN: 1990-5548
Appears in Collections:Наукові публікації та матеріали кафедри АКІК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozdil 2_1_Аблесимов++.pdfНаукова стаття1.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.