Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33038
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедорченко, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorФедорченко, Светлана Владимировна-
dc.contributor.authorШевченко, Ольга Ромуальдівна-
dc.contributor.authorШевченко, Ольга Ромуальдовна-
dc.date.accessioned2018-03-26T10:16:01Z-
dc.date.available2018-03-26T10:16:01Z-
dc.date.issued2012-08-20-
dc.identifier.citationФедорченко С.В. Програма лояльності – фактор успішності /Шевченко О.Р., Федорченко С.В.//Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2012. – Вип. № 5. – Ч. 3: Економічні науки (Економіка та управління підприємствами). – С.119-120.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33038-
dc.descriptionВступ. Зростання пропозицій ринку авіаційних послуг породжує високий рівень конкуренції і спонукає компанії шукати нові методи і способи залучення клієнтів. Часи, коли вибір споживача був обмежений незначною кількістю пропозицій, давно пройшли, з’явилась можливість вибирати те підприємство, яке йому більше подобається і у якому, з точки зору споживача, найбільш прийнятна якість обслуговуванняuk_UA
dc.description.abstractРозглянуто чинники, що впливають на поведінку споживачів. Найважливішими серед них є рівень цін, якість та сервіс обслуговування. Визначено, що найбільш цінними активами підприємств, які працюють в сфері послуг, є клієнти. Задачі оптимізації взаємостосунків з клієнтами вирішуються за рахунок застосування програм лояльності, метою яких є як залучення нових клієнтів, так і довгострокові взаємостосунки з споживачами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХерсонський державний університет, м. Херсон, Українаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки (Економіка та управління підприємствами);-
dc.subjectПрограма лояльності, аеропорт, клієнт, споживач, послуга.uk_UA
dc.titleПрограми лояльності – фактор успішностіuk_UA
dc.title.alternativeПрограммы лояльности – фактор успешностиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityЕкономіка та управління підприємствами, економічні наукиuk_UA
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Програми лояльності – фактор успішності.pdfПрограми лояльності – фактор успішності 283.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.