Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/28646
Title: Випереджаюча освіта для сталого розвитку як інноваційна форма організації освітнього простору передпідготовки вчителів
Authors: Ніколаєв, Кирило Дмитрович
Keywords: випереджаюча освіта
перепідготовки вчителів
сталий розвиток
курс
концепція
опережающая образование
переподготовки учителей
устойчивое развитие
курс
концепция
passing ahead education
retraining teachers
sustainable development
course
concept
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ніколаєв К. Д. Випереджаюча освіта для сталого розвитку як інноваційна форма організації освітнього простору передпідготовки вчителів / К. Д. Ніколаєв // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 116-124.
Series/Report no.: ;Вип. СXХVІ (126)
;С. 116-124
Abstract: У статті розглянуто особливості та ступінь впровадження засад сталого розвитку в освіті на прикладі випереджаючої освіті Україні. Проаналізовано інноваційні форми організації освітнього простору перепідготовки вчителів, оцінено якісні зміни в процесі навчання після реалізації концепції випереджаючої освіти для сталого розвитку. Визначено перспективи розвитку випереджаючої освіти в Україні для сталого розвитку. Висвітлено особливості застосування системи перепідготовки вчителів. В статье рассмотрены особенности и степень внедрения принципов устойчивого развития в образовании на примере опережающего образования Украины. Проанализированы инновационные формы организации образовательного пространства переподготовки учителей, оценены качественные изменения в процессе обучения после реализации концепции опережающего образования для устойчивого развития. Определены перспективы развития опережающего образования в Украине для устойчивого развития. Освещены особенности применения системы переподготовки учителей. The article examines the characteristics and level of the principles of sustainable development in education as an example of passing ahead education in Ukraine. Analyzes innovative forms of educational space retraining teachers, reviewed qualitative changes in learning after realization of conception of anticipating education for sustainable development. Detected the prospects of the development of passing ahead education in Ukraine for sustainable development. Article deals with the peculiarities application of the system of retraining teachers.
URI: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/28646
Appears in Collections:Наукові роботи співробітників університету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nikolaev.pdfстаття, подана у видавництво166.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.