Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24608
Title: Профільне навчання української мови у старшій школі як чинник реалізації державного стандарту базових і повної загальної середньої освіти
Other Titles: Профильное обучение украинского языка в старшей школе как фактор реализации государственного стандарта базового и полного общего среднего образования
Specialized Training in the Ukrainian Language in High School as a Factor of Realization of the State Standard for Basic and Upper Secondary Education
Authors: Проботюк, Ольга Домініківна
Проботюк, Ольга Доминиковна
Probotiuk, Olha
Keywords: Реформа освіти, державний стандарт, профільне навчання, філологія, українська мова, компетентність.
Реформа образования, государственный стандарт, профильное обучение, филология, украинский язык, компетентность.
Education reform, state standard, specialized instruction, philology, Ukrainian language, competence.
Issue Date: 17-Nov-2016
Publisher: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Citation: Проботюк О. Д. Профільне навчання української мови у старшій школі як чинник реалізації державного стандарту базових і повної загальної середньої освіти / О. Д. Проботюк // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : Матер. ІІ Всеукр. наук. практ. конф., 25 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 191–195.
Abstract: У статті розглядаються теоретичні та методологічні аспекти організації профільного навчання на уроках української мови у класах філологічного профілю, визначаються особливості та специфіка реалізації Концепції профільного навчання; розкриваються нові підходи до організації освіти в старшій школі та механізм розробки нових цілей, змісту, форм і методів організації навчально-виховного процесу.
В статье рассматриваются теоретические и методологические аспекты организации профильного обучения на уроках украинского языка в классах филологического профиля, определяются особенности и специфика реализации Концепции профильного обучения; раскрываются новые подходы к организации образования в старшей школе и механизм разработки новых целей, содержания, форм и методов организации учебно-воспитательного процесса.
The article considers theoretical and methodological aspects of specialized instruction at Ukrainian lessons in specialized philological classes. The peculiarities of the Specialized Instruction Concept and the specific of its implementation are determined. New approaches to education in high school and a mechanism to develop new objectives, content, forms and methods of educational process organization are presented.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24608
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.