Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24606
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОдарченко, Наталя Іванівна-
dc.contributor.authorОдарченко, Наталья Ивановна-
dc.contributor.authorOdarchenko, Natalia-
dc.contributor.authorШуда, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorШуда, Ирина Александровна-
dc.contributor.authorShuda, Iryna-
dc.date.accessioned2017-02-06T18:36:24Z-
dc.date.available2017-02-06T18:36:24Z-
dc.date.issued2016-11-17-
dc.identifier.citationСпівпраця у системі «ЗНЗ –ВНЗ» як умова поліпшення якості професійної освіти / Н. І. Одарченко, І. О. Шуда // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : Матер. ІІ Всеукр. наук. практ. конф., 25 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 162–165.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24606-
dc.description.abstractУ статті розглядаються методи і форми роботи викладачів вищих навчальних закладів у системі «Школа – ВНЗ» довузівської підготовки учнівської молоді. Показано, що успішна співпраця університету і школи допомагає абітурієнту визначитися з професією, розкрити можливості і здібності учнів при підготовці до вступу у ВНЗ та успішної їх адаптації у вищій школі. Авторами наводяться приклади з власного досвіду викладання математичних спецкурсів у школі.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются методы и формы работы преподавателей высших учебных заведений в системе «Школа - ВУЗ» довузовской подготовки учащейся молодежи. Показано, что успешное сотрудничество университета и школы помогает абитуриенту определиться с профессией, раскрыть возможности и способности учащихся при подготовке к поступлению в ВУЗ и успешной их адаптации в высшей школе. Авторами приводятся примеры из собственного опыта преподавания математических спецкурсов в школе.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers methods and forms of university teachers’ activities in the collaboration between School and University in the pre-university training of pupils’ youth. It is shown that effective cooperation between university and school helps senior pupils to choose the right profession, to discover pupils’ opportunities and abilities in the course of their pre-university training and further successful adaptation to university. The authors present examples of their own experience of teaching special courses of mathematics in a secondary school.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університет, м. Київ, Українаuk_UA
dc.subjectДовузівська підготовка, вищий навчальний заклад (ВНЗ), математична освіта, дослідницький метод, пізнавальна діяльність.uk_UA
dc.subjectДоуниверситетская подготовка, высшее учебное заведение (ВУЗ), математическое образование, исследовательский метод, познавательная деятельность.uk_UA
dc.subjectPre-university training, higher education institution (HEI), mathematical education, research method, cognitive activity.uk_UA
dc.titleСпівпраця у системі «ЗНЗ –ВНЗ» як умова поліпшення якості професійної освітиuk_UA
dc.title.alternativeСотрудничество в системе «ОУЗ -ВУЗы» как условие улучшения качества профессионального образованияuk_UA
dc.title.alternativeCooperation within the “Secondary School – University” System as a Condition for Improving Professional Educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.lbc448.оя431+Ч420я431-
dc.subject.udc378.096+373.58-
dc.specialityОсвіта, педагогікаuk_UA
dc.specialityОбразование, педагогикаuk_UA
dc.specialityEducation, pedagogyuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Співпраця у системі «ЗНЗ –ВНЗ» як умова поліпшення якості професійної освіти.pdfМатеріали конференції1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.