Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24604
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКазмірчук, Юлія Владиславівна-
dc.contributor.authorКазмирчук, Юлия Владиславовна-
dc.contributor.authorKazmirchuk, Yulia-
dc.date.accessioned2017-02-06T18:10:16Z-
dc.date.available2017-02-06T18:10:16Z-
dc.date.issued2016-11-17-
dc.identifier.citationКазмірчук Ю. В. Реалізація компетентнісного підходу до викладання біології та екології в системі неперервної освіти / Ю. В. Казмірчук // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : Матер. ІІ Всеукр. наук. практ. конф., 25 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 103–105.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24604-
dc.description.abstractУ статті розглядаються переваги компетентнісного підходу до викладання біології та екології в загальноосвітніх навчальних закладах. Компетентнісний підхід, спрямований на високоякісний кінцевий результат, дозволяє максимально удосконалити навчальний процес в системі неперервної освіти. Зміна пріоритетів сучасної освіти вимагає послідовного впровадження компетентнісної освіти в навчально-виховний процес.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются преимущества компетентностного подхода к преподаванию биологии и экологии в общеобразовательных учебных заведениях. Компетентностный подход, направленный на высококачественный конечный результат, позволяет максимально усовершенствовать учебный процесс в системе непрерывного образования. Изменение приоритетов современного образования требует последовательного внедрения компетентностной образования в учебно-воспитательный процесс.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the advantages of competence-based approach in teaching Biology and Ecology in secondary schools. The competence-based approach, aimed at a high-quality end-point result, provides an opportunity to maximally improve the educational process in the system of continuous education. The change of up-to-date priorities in education requires successive introduction of competence-based teaching in the educational process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університет, м. Київ, Українаuk_UA
dc.subjectБіологічна компетентність, комунікативна компетенція, когнітивні методи, стратегії, інтерактивні методи, неперервна освіта.uk_UA
dc.subjectБиологическая компетентность, коммуникативная компетенция, когнитивные методы, стратегии, интерактивные методы, непрерывное образование.uk_UA
dc.subjectBiological competence, communicative competence, cognitive methods, strategies, interactive methods, continuous education.uk_UA
dc.titleРеалізація компетентнісного підходу до викладання біології та екології в системі неперервної освітиuk_UA
dc.title.alternativeРеализация компетентностного подхода к преподаванию биологии и экологии в системе непрерывного образованияuk_UA
dc.title.alternativeAn Implementation of the Competence-Based Approach to Teaching Biology and Ecology of the System of Continuing Educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.lbc448.оя431+Ч420я431-
dc.subject.udc371.135:371.315:573+574:371.31(045)-
dc.specialityОсвіта, природничі науки (біологія)uk_UA
dc.specialityОбразование, естественные науки (биология)uk_UA
dc.specialityEducation, Science (Biology)-
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.