Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/24508
Title: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АЛЬТЕРНАТИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ В США
Authors: Пазюра, Наталія Валентинівна
Keywords: альтернативні програми, ментор, професійний розвиток, сертифікація, середня школа, учитель
Issue Date: Feb-2015
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Стаття присвячена питанню підготовки учителів в США нетрадиційним шляхом - за допомогою альтернативних програм. Автор надає загальну характеристику таких програм: аналізує їх зміст, розглядає форми і методи підготовки «альтернативних» учителів середньої школи. Розкрита специфіка програм альтернативної підготовки - це спрямованість на потреби регіону (штату), в якому вони були запроваджені, скорочений термін навчання(від 1до 3 років), забезпечення учителів – новачків необхідним психолого-педагогічним супроводом у перший рік роботи учителя. У роботі проаналізовані вимоги до тих, хто бажає одержати професію учителя за нетрадиційними програмами, а також до менторів – досвідчених учителів, які надають необхідну психологічну підтримку та педагогічну підготовку на місце роботи. Увагу спрямовано і на аналіз ролі соціальних партнерів в організації та проведенні альтернативних програм. Зроблений висновок щодо важливості такого типу педагогічної підготовки для забезпечення необхідної кількості педагогічних працівників та підтримки високих стандартів освіти в США.
URI: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/24508
ISSN: 2411-264X PRINT
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри авіаційної англійскої мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пазюра Н.В. _2(7)'2015.docстаття87.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.