Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23966
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуранова, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorМуранова, Наталия Петровна-
dc.contributor.authorMuranova, Nataliya-
dc.date.accessioned2016-12-21T14:20:18Z-
dc.date.available2016-12-21T14:20:18Z-
dc.date.issued2012-04-26-
dc.identifier.citationМуранова Н. П Методологічні засади фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті / Н. П. Муранова // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова : зб. наук. праць ; вип. 34 / за ред. В. Д. Сиротюка. – К. : Вид во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. – С. 126–133. – (Секція 5 «Педагогічні науки: реалії та перспективи»).-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23966-
dc.description.abstractВ статті представлено аналіз провідних методологічних підходів до проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті – компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, системного. З’ясовано специфіку розгляду методології досліджуваної проблеми на рівні філософського знання, загальнонауковому та конкретно науковому рівні. Сформульовано висновок про необхідність використання в процесі дослідження теорій мотивації та соціалізації для комплексного аналізу проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників.uk_UA
dc.description.abstractВ статье представлено анализ ведущих методологических подходов к проблеме физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете – компетентностного, личностно ориентированного, деятельностного, системного. Определена специфика рассмотрения методологии исследуемой проблемы на уровне философского знания, общенаучном и конкретно научном уровне. Сформулирован вывод о необходимости использования в процессе исследования теорий мотивации и социализации как основы проблемы физико-математической подготовки старшеклассников.uk_UA
dc.description.abstractThe paper presents an analysis of the major methodological approaches to the problem of physico-mathematical training of senior pupils in the context of their preparation for studies at an engineering university – (expertise, person-oriented, activity-oriented, and system approaches). The peculiarity of considering the methodology of the problem under study at the level of philosophical knowledge as well as at the fundamental-science and concrete-science levels has been established. A conclusion has been made about the need of using motivation and socialization theories in research with the purpose of complex analysis of the problem of physico-mathematical training of senior pupils.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, м. Київ, Українаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки: реалії та перспективи-
dc.relation.ispartofseriesПедагогические науки: реалии и перспективы-
dc.relation.isversionofPedagogical Sciences: Realities and Prospects-
dc.subjectФізико-математична підготовка, старшокласники, технічний університет, компетенції, особистісна орієнтація навчання, діяльність, мотиваціяuk_UA
dc.subjectФизико-математическая подготовка, старшеклассники, технический университет, компетенции, личностная ориентация обучения, деятельность, мотивацияuk_UA
dc.subjectРhysico-mathematical training, senior pupils, engineering university, competence, person-based orientation in training, activity, motivationuk_UA
dc.titleМетодологічні засади фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університетіuk_UA
dc.title.alternativeМетодологические основы физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университетеuk_UA
dc.title.alternativeMethodological principles of studying the problem of physical and mathematical training of senior pupils in the context of their preparation for studies at an engineering university: justification of the approachesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.lbc74.03-03 я 5-
dc.subject.udc377.6005 (045)-
dc.specialityПедагогіка, освіта-
dc.specialityПедагогика, образование-
dc.specialityРedagogy, education-
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методологічні засади фм підг. старш. до навч. в тех. університеті.pdfМуранова Н. П. Основна стаття3.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.