Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23952
Title: Поняттєво-категорійний аналіз проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників
Other Titles: Понятийно-категориальний анализ проблемы физико-математической подготовки старшеклассников
Authors: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Keywords: Підготовка до навчання, фізико-математична освіта, фізико-математична підготовка, фізико-математична підготовка старшокласників до навчання в технічному університеті.
Подготовка к обучению, физико-математическое образование, физико-математическая подготовка, физико-математическая подготовка старшеклассников к обучению в техническом университете.
Тraining for studies, physico-mathematical education, physico-mathematical training, physico-mathematical training of upperclassmen for their studies at a technical university.
Issue Date: 13-Feb-2015
Publisher: Черкаський національниу університет імені Б. Хмельницького, м. Черкаси, Україна
Citation: Муранова Н. П. Поняттєво-категорійний аналіз проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників / Н. П. Муранова // Вісник Черкаського університету. – Черкаси : Черкаський націон. ун-т ім. Б. Хмельницького, 2015. – № 3 (336). – С. 12–19. – (Серія: Педагогічні науки).
Series/Report no.: Педагогічні науки
Педагогические науки
Pedagogical Sciences
Abstract: В статті представлено результати поняттєво-категорійного аналізу проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників. Серед базових понять дослідження проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті автор виділяє: «підготовка до навчання», «фізико-математична підготовка старшокласників до навчання в технічному університеті» як результуюче. Крім цих понять, що визначаються самою метою дослідження, інструментально-змістове навантаження мають також такі поняття як: «доуніверситетська підготовка», «професійний інтерес», «професійне самовизначення», «професійна орієнтація».
В статье представлены результаты понятийно-категориального анализа проблемы физико-математической подготовки старшеклассников. В качестве базовых понятий исследования проблемы физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в высшем техническом университете автор выделяет: «подготовка к обучению», «физико-математическая образование», «физико-математическая подготовка», а также поняття «физико-математическая подготовка старшоклассников к обучению в техническом университете» как результативное. Кроме этих понятий, которые определяются самой целью исследования, инструментально-содержательную нагрузку имеют также такие понятия как: «доуниверситетская подготовка», «профессиональный интерес», «профессиональное самоопределение», «профессиональная ориентация».
The results of conceptual-categorical analysis of the problem of physic-mathematical training of upperclassmen are presented in the paper. Among the basic concepts used researching the problem of physic-mathematical training of upperclassmen for their studies at a technical university the author points out the following ones: «training for studies», «physico-mathematical education», «physico-mathematical training» and the resultant concert physico-mathematical training of upperclassmen for their studies at a technical university». Besides the above mentioned concepts. Which are defined by the purpose of the research, such concepts as «pre-university training», «professional interest», «professional self-determination», and «professional orientation» also bear an instrumental and substantive load.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23952
ISSN: 2076-586Х
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Поняттєво-категорійний аналіз проблеми ФМ підготовки старшокласників.pdfМуранова Н. П. Основна стаття5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.