Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтригуль (Кльов), Марина Василівна-
dc.date.accessioned2016-05-21T19:44:04Z-
dc.date.available2016-05-21T19:44:04Z-
dc.date.issued2014-03-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20641-
dc.description.abstractВ статті здійснюється аналіз освітнього процесу в контексті споживання та ряді освітніх процесів, серед яких вагоме місце займає комерціалізація вищої освіти. Значна роль відведена студентам як діячам освітнього процесу, клієнтам та споживачам. В фокусі маркетингових стратегій та ринку надання послуг, освіта перетворюється в своєрідного роду товар, котрий продається так, як і більшість товарів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherWarszawa: Wydawca Sp. z. o. o. «Diamond trading tour»uk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectкомерціалізаціяuk_UA
dc.subjectосвітні послугиuk_UA
dc.titleСТУДЕНТИ ЯК СПОЖИВАЧІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ: КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
doklad_klev.pdf341.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools