Костенко, Аліна Борисівна2023-06-282023-06-282023Костенко А.Б. Розробка комунікативної стратегії для просування зеленого туризму в Україні. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ. 2023. - 62 с.https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60009Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат наук із державного управління, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Лашкіна Марія Григорівна.Напад Росії на Україну загальмував розвиток економіки та бізнесу у всіх сферах. Більш всього постраждала сфера туризму, оскільки мандрувати країною, де йде війна, бажаючих не має. Водночас, Україна до 2023 року почала активно розвивати цю галузь, особливо її напрямок, що пов'язаний із зеленим туризмом. Україна стала унікальною країною, яка стрімко набирає популярність, що дає підстави стверджувати, що після завершення війни, буде однією з найпопулярніших країн світу. Зелений туризм матиме змогу розвиватись, допоможе відновлювати економіку України, та формувати імідж держави. Маємо усвідомлювати, що без використання сучасних комунікативних технологій, рекламних практик та методів просування і розкрутки бізнесу, важко буде привернути увагу до різноманітних куточків нашої країни. У сфері соціальних комунікацій напрацьовано багато різнопланових методів, принципів та підходів до популяризації та просування бізнесу. Одним із таких методів є розробка комунікативних стратегій для певних галузей та бізнесів.кваліфікаційна роботакомунікативна стратегіяпросуваннябрендзелений туризмцільова аудиторіяРозробка комунікативної стратегії для просування зеленого туризму в Україні