Беркова, Оксана ПетрівнаБеркова, Оксана ПетровнаBerkova, Oksana Petrovna2020-05-212020-05-212019Беркова О.П. Нейромаркетинг - як новітній метод нетрадиційного впливу на поведінку споживачів/ О.П. Беркова, А.В. Коваленко, О.О. Пустова // Актуальні проблеми сучасної науки: Зб. наук. праць XLIV Міжнародної науково – практичної конференції (30 жовтня 2019 р.). – Харків – Вена – Берлін- Астана, 2019. – С. 53-56.http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42953В статті має місце розгляд дослідження зростання попиту на нетрадиційні методи впливу на поведінку споживачів, а саме малодосліджений напрямок — нейромаркетинг. Прослідковується становлення та розвиток нейромаркетингової концепції та ставлення до неї науковців. Детально розглянуто кожну сферу застосування нейромаркетингу в сучасних умовах .В статье имеет место рассмотрение исследования роста спроса на нетрадиционные методы воздействия на поведение потребителей, а именно малоисследованное направление - нейромаркетинг. Прослеживается становление и развитие нейромаркетинговой концепции и отношения к ней ученых. Детально рассмотрена каждая сфера применения нейромаркетинга в современных условиях.The article examines the study of growing demand for non-traditional methods of influencing consumer behavior, namely the little-studied area - neuromarketing. The formation and development of the neuromarketing concept and the attitude of scientists to it are traced. Each sphere of application of neuromarketing in modern conditions is considered in detail.ukнейромаркетингкомунікаційні технологіїповедінка споживачасучасні інструменти маркетингунейромаркетингкоммуникационные технологииповедение потребителясовременные инструменты маркетингаneuromarketingcommunication technologiesconsumer behaviormodern marketing toolsНейромаркетинг — як новітній метод нетрадиційного впливу на поведінку споживачівНейромаркетинг - как новейший метод нетрадиционного влияния на поведение потребителейNeuromarketing - as the latest method of non-traditional influence on consumer behaviorArticle20001