Щербицька, Катерина Андріївна2023-06-302023-06-302023Щербицька К.А. Стратегія просування волонтерських організацій в умовах війни. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ. 2023. - 57 с.https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60159Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од. «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник кваліфікаційної роботи старший викладач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Стельмашов Артем Кирилович.Повномасштабне вторгнення рф стало каталізатором появи нових об’єднань, які реалізують суспільно корисні проєкти. Разом з цим, поняття учасника волонтерського руху розширилося, адже сьогодні у задоволенні потреб постраждалих від війни бере участь кожен свідомий українець. Очевидно, що закриття зборів коштів або підтримка інших важливих ініціатив можливі завдяки активності зацікавлених у цьому користувачів соціальних мереж. Таким чином, реалізація волонтерськими об’єднаннями соціальної місії ускладнена потребою постійного вдосконалення маркетингової стратегії. Тільки правильно проваджений некомерційний маркетинг дозволить організації залишатися поміченою в інформаційному хаосі з різних запитів. Тому основні зусилля в рамках цього дослідження будуть спрямовані на пошук універсального інструментарію для фахівців з комунікацій, які працюють з осередками волонтерства в Україні.кваліфікаційна роботарекламапросуванняволонтерські організаціїсоціальні мережікреативністьСтратегія просування волонтерських організацій в умовах війни