Семеген, Ольга Василівна2024-07-052024-07-052024-06Семеген О.В. Особливості саморегуляції студентів в умовах повітряної тривоги під час навчання. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 42 с.https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64433Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: старший викладач Дацун Олена ВікторівнаУ кваліфікаційній роботі розкрито поняття саморегуляції особистості в психології, зокрема: основні підходи до визначення поняття, види (організаційна та емоційно-вольова), основні функції, важливість саморегуляції для ефективного навчання та подолання кризових ситуацій. Описано особливості саморегуляції студентів в умовах повітряної тривоги під час навчання, а саме ставлення респондентів до повітряної тривоги, рівень розвитку емоційної саморегуляції, саморегуляції поведінки та її стилів, емоційні реакції та способи реагування респондентів на сигнал повітряної залежно від рівню загрози. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати дослідження можна буде використати для практичної діяльності психолога, а також для проведення більш масштабного дослідження з урахуванням додаткових факторів впливу на особистість.ukдипломна роботасаморегуляція особистостіемоційно-вольова саморегуляціяорганізаційна саморегуляціянавчаннянавчальна діяльністьнавчальний процессигнал цивільного захисту «Повітряна тривога»Особливості саморегуляції студентів в умовах повітряної тривоги під час навчанняLearning Object