Грузинська, ІринаHruzynska, Iryna2022-06-092022-06-092022-04Грузинська І. Психологічні особливості освітнього процесу в умовах військового стану / І. Грузинська // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2022. – С. 20-21https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54983Україна сьогодні постала перед глобальними викликами, коли в результаті збройної агресії відбулося руйнування базової потреби людини — потреби в безпеці, порушення стабільної картини світу. Військовий стан вніс корективи в усі сферу життя людей, не винятком стала і система освіти. Учасники освітнього процесу внаслідок російської агресії опинились в кризовій ситуації, яка вплинула на емоційно-психологічний стан кожного.The semantic and categorical principles of the problem of psychological features of the educational process in the conditions of martial law are determined. The psychological scientific literature on this problem is analyzed. The main directions of organizational work with scientific and pedagogical workers and applicants for higher education are indicated. Psychological features of the educational process during the armed aggression of the russian federation are substantiated. The importance of selecting effective tools for motivational and psycho-emotional assistance in order to minimize emotional and psychological problems is emphasized.ukосвітній процесвійськовий станпсихологічні особливості освітнього процесустресостійкістьпсихоемоційний станeducational processmartial lawpsychological features of the educational processstress resistancepsycho-emotional stateПсихологічні особливості освітнього процесу в умовах військового стануPsychological features of the educational process in martial lawArticle378.1