Дротянко, Любов ГригорівнаDrotianko, Liubov Hryhorivna2023-08-302023-08-302021https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60737Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Філософські проблеми наукового пізнання» розробляється на основі Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання, затверджених наказом ректора від 29.04.2021 р. №249/од та відповідних нормативних документів. Work program (WP) of the academic discipline "Philosophical problems of scientific knowledge" is developed on the basis of the Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and correspondence forms of education, approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od and relevant regulatory documents.Навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі публічного управління та адміністрування. Метою навчальної дисципліни є формування у студентів уміння теоретичного аналізу наукового знання у соціально-культурній діяльності людей та формування практичних навичок застосування наукового знання в різних сферах суспільного життяThe discipline is the theoretical and practical basis of the body of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of public administration and management. The aim of the discipline is to develop students' ability to theoretically analyse scientific knowledge in the socio-cultural activities of people and to develop practical skills in the application of scientific knowledge in various spheres of public lifeukсуспільство знаньметодологія наукинаукове пізнанняемпіричне та теоретичне знанняфілософські засади наукиknowledge societyscientific methodologyscientific cognitionempirical and theoretical knowledgephilosophical foundations of scienceНавчально-методичний комплекс "Філософські проблеми наукового пізнання"Educational and methodological complex of discipline "Philosophical problems of scientific cognition"