Білявський, Валентин МиколайовичБогач, Катерина Вячеславівна2018-06-222018-06-222018-04-19Підписано до друку 17.04.2018. Формат 60 84/16. Ум. друк. арк. 10,1. Тираж 50 пр. Зам. № 032/1084.978-966-184-313-3http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35384Мережевий бізнес : становлення, проблеми, інновації : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. інтерн.-конф. — П. : Полтав. ун-ту екон. і торг., 2018. — С. 96–98.Сучасне ринкове середовище має високий рівень конкуренції. Тому, формування ефективної стратегія управління товарним асортиментом виступає інструментом впливу на капіталізацію результатів господарської діяльності підприємства. Пріоритетними вважається удосконалення наявних та запровадження нових технологій управління, які комплексно враховують всі потреби споживачів. Виходячи з вищезазначеного в роботі, як новий інструмент управління товарним асортиментом, будуть впроваджуватися у практику господарювання різноманітні технології категорійного менеджменту.ukКатегорійний менеджмент, асортимент продукції, бізнес-моделі, бізнес-процеси.КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЙ КАТЕГОРІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУThesis