Ковальов, Михайло Юрійович2021-07-092021-07-092021-06-16https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52060Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Халіль Сергій АхмедовичПаливна система – невід’ємна частина будь якого літака, що забезпечує його двигуни постійною подачею пального для безвідмовної роботи. В сучасних літаках паливні системи являють собою великі комплекси окремих систем та механізмів. До них застосовують вимоги надійності, витривалості, пожежної безпеки, вибухобезпеки, герметичності, розмірів і маси, простоти конструкції та придатності до ремонту, підконтрольності. Саме тому на стадії проектування приділяють багато уваги вибору найбільш доцільних для проектованого ЛА агрегатів паливної системи. На сучасних літаках запаси палива можуть досягати багатьох десятків тон. При польотах на значні відстані паливо розміщують у великій кількості баків, що встановлюються в крилі і рідше в фюзеляжі. В даний час застосовуються три типи паливних баків: жорсткі, м'які і герметичні баки-відсіки. Жорсткі баки виконуються з легких алюмінієво-марганцевистих сплавів, які допускають глибоку штамповку і вибивку, добре зварюються, мають гарну еластичність і стійкість проти корозії. Для надання бакам необхідної міцності і жорсткості їх каркас виготовляють з повздовжніх і поперечних перегородок і профілів. Поперечні перегородки також служать для зменшення ударів, що виникають в результаті переміщення палива всередині бака при польоті з прискоренням. Баки малих розмірів можуть не мати внутрішніх перегородок.ukдипломна роботабакалаврлітакпаливна системаконструкціїсхеми паливних системкавітаціявідцентровий насосвисотністьПаливна система регіонального літака зі злітною масою 20-25 тоннLearning Object