Коваленко, Антон Ігорович2021-02-122021-02-122020-12-21https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46948Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: професор Стадниченко Вячеслав МиколайовичПризначенням паливної системи є розміщення на ПС палива, та забезпечення його безперебійної подачі до двигунів, а також до ДСУ на всіх режимах роботи і висотах польоту ПС при широкому діапазоні температур. Крім того, на великій кількості ПС паливо використовується для охолодження масла, системи кондиціювання, агрегатів, радіоелектронної апаратури, балансування ПС, приводу постійної частоти обертання генератора тощо, а також як робоча рідина у різноманітних автоматичних пристроях. Наприклад, управління лопатками вхідного направляючого апарату та керування стулками реактивного сопла. Основними вимогами до паливних систем ПС є: надійність, живучість, пожежна безпека, відповідність по масовим і габаритним характеристиках, максимальна простота конструкції, ремонто- та контролепридатність, експлуатаційна технологічність, забезпечення необхідної міцності та вібростійкості її елементів . Паливні системи сучасних літаків являють собою складний комплекс великої кількості пов’язаних між собою підсистем: подачі палива до двигунів, перекачування палива, управління порядком використання палива з баків, наддуву і дренажу паливних баків, заправки і зливу палива на землі та в процесі польоту, охолодження та контролю.ukдипломна роботамагістрпаливопаливна системапроектуванняконструкціїсистема дренажувідцентровий насосРозробка та дослідження паливної системи середньомагістрального транспортного літака з 2 ТРДД та злітною масою 35-40 тоннLearning Object