Слобоженко, Руслан АнатолійовичМельник, Євгеній Юрійович2019-03-132019-03-132018-11http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38026У статті висвітлюються основні положення щодо використання автентичних текстів рецензій у навчанні іншомовної комунікації. Увагу акцентовано на лексико-граматичних, стилістичних і композиційних особливостях текстів, які містяться у сучасній франкомовній та англомовній пресі. Проаналізовано зміст і послідовність дій, необхідних для дослідження автентичних зразків і створення іншомовних рецензій за цими зразками. Конкретизовано вплив діяльності з читання та написання зазначених текстів на розвиток когнітивних та мовленнєвих умінь студентів і ефективність навчальної діяльності з оволодіння іншомовним усним та писемним мовленням.ukнавчання іноземних мовусне та писемне мовленняіншомовна комунікаціяіншомовна пресарецензіялексико-граматичні особливостікомпозиціяДидактична експлуатація текстів рецензій у навчанні іншомовного спілкування на матеріалі сучасної пресиArticleУ9(4 Укр)339.92+34+378:811(477+100) (082)