Шандренко, Софія Тарасівна2022-06-282022-06-282022Шандренко С. Т. Створення та просування телеграм-каналу про події в Києві «KIEV DVIZH». - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 81с.https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55587Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи старший викладач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Куцан Олена ІванівнаДіджиталізація як один з популярних способів збереження і поширення інформації проникла у всі сфери суспільного життя. Не винятком стала і рекламна комунікація у сфері дозвілля. Сучасні інформаційні технології дозволяють використовувати діджитал-інструменти для комунікації та просування соціокультурних заходів. Особливо актуальною та ефективною є інтернет-реклама в месенджері Telegram, яка використовується при просуванні дозвіллєвої діяльності.кваліфікаційна роботателеграм-каналиантикризова рекламна комунікаціяцільова аудиторіястратегіяпросуванняСтворення та просування телеграм-каналу про події в Києві «KIEV DVIZH»