Юрченко, Світлана Олександрівна2019-05-272019-05-272019-03S.Yurchenko. From school to university: challenges of adaptation//Лінгвістичні та методологічні аспекти викладання іноземних мов професійного спрямування України: Матеріали І Міжнародної науково- практичної конференції 20 березня 2019 р. / За заг. ред. О.М. Акмалдінової. – К. : НАУ, 2019. с 97-98http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39045A special accent is placed on finding ways to provide continuity of education in terms of foreign language teaching techniques during the transition period from school to university.Особое внимание уделяется поиску путей обеспечения преемственности обучения в отношении применения методики обучения иностранному языку во время переходного периода от школы к университету.Особлива увага приділяється пошуку шляхів забезпечення безперервності навчання стосовно методики навчання іноземної мови протягом перехідного періоду від школи до університету.enметодика викладання іноземних мовперехідний періодбезперервність освітиякість викладанняforeign languagees teaching techniquestransition periodprofessional language trainingпереходный периодкачество преподаваниянепрерывность образованияFrom school to university: challenges of adaptationОт школы к университету: проблемы адаптацииВід школи до університету: проблеми адаптаціїThesis