Kravchenko, AlexanderКравченко, Олександр ПетровичКравченко, Александр ПетровичVerbitskii, VladimirВербицький, Володимир ГригоровичВербицкий, Владимир ГригорьевичKhrebet, ValeriyХребет, Валерій ГригоровичХребет, Валерий ГригорьевичVelmagina, NataliyaВельмагіна, Наталія ОлександрівнаВельмагина, Наталия Александровна2017-02-082017-02-082013-10-10Force structure impact on the wheel module stability and oscillation process. A. Kravchenko, V. Verbitskii, V. Khrebet, N. Velmagina // TEKA. Commission of Energetics in Agriculture. an International Journal on Motorization, Vehicle Operation, Energy Efficiency and Mechanical Engineering. // Commission of Energetics in Agriculture. an International Journal on Motorization, Vehicle Operation, Energy Efficiency and Mechanical Engineering. – Lublin- Rzeszow (Poland), 2013. – Vol. 13, № 4. – P.126 – 133.1730-8658http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24674The stability and shimmies of the front non-steerable pillar free to turn on two channels – the yaw and roll relative to the longitudinal axis of the body is analyzed. The analysis of the typical system parameters impact on the unstable oscillatory region and oscillation amplitude is carried out. The approximation percent influence of the slip force and heel moment on the oscillation character is considered.Аналізується стійкість та автоколивання передньої «некерованої» стійкі, що має свободу повороту за двома каналами – рисканню і креном відносно продольної осі корпусу. Запропоновано підхід наближеного аналізу автоколивань в нелінійній постановці, що дає можливість оцінити стійкість у «великому». Проведено аналіз впливу характерних параметрів системи на область коливальної нестійкості и амплітуди автоколивань (одержано аналітичний вираз, який зв‘язує амплітуду коливань з параметрами моделі: моментом інерції колеса відносно оси повороту, крутильною жорсткістю рульового керування, коефіцієнтом релаксації, величиною виносу та кутом нахилу стійкі).Анализируется устойчивость и автоколебания передней «неуправляемой» стойки, имеющей свободу поворота по двум каналам – рысканья и крена относительно продольной оси корпуса. Предложен подход приближенного анализа автоколебаний в нелинейной постановке, что дает возможность оценить устойчивость в «большом». Проведен анализ влияния характерных параметров системы на область колебательной неустойчивости и амплитуды автоколебаний (получено аналитическое выражение, связывающее амплитуду колебаний с параметрами модели: моментом инерции колеса относительно оси поворота, крутильной жесткостью рулевого управления, коэффициентом релаксации, величиной выноса и углом наклона стойки).enWheel module, wobbling, force structure, oscillation amplitude.Колісний модуль, шимі, структура сил, амплітуди автоколивань.Колесный модуль, шимми, структура сил, амплитуды автоколебаний.Force structure impact on the wheel module stability and oscillation processВплив структури сил на стійкість колісного модуля і процес автоколиваньВлияние структуры сил на устойчивость колесного модуля и процесс автоколебанийArticle