Марковець, Софія Миколаївна2023-06-302023-06-302023Марковець С.М. Ребрендинг українського стартапу “DREAM APP”. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ. 2023. - 51 с.https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60186Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторію університету". Керівник кваліфікаційної роботи доктор історичних наук, професор кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Кравченко Володимир Іванович.Український стартап «Dream App» є унікальним продуктом на міжнародному ринку та не має прямих конкурентів. Це платформа, до якої залучена низка психологів, що допомагають тлумачити сновидіння на основі наукових досліджень в сфері психології. В контексті стрімкого розвитку бренду, важливим є вибудова комунікації візуальної складової сайту задля створення іміджу, що буде залучати більше користувачів та розвивати цей бренд.кваліфікаційна роботаребрендингстартапцільова аудиторіябрендстратегіяРебрендинг українського стартапу “DREAM APP”