Петренко, Євген МиколайовичСовгіря, Тетяна Миколаївна2015-04-252015-04-252009http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14106В результаті реалізації описаної методики формування мотивації вправ на розвиток витривалість наші студенти через п’ять-шість занять вільно пробігали у безперервному темпі від 12 до 15 хвилин без жодних негативних емоцій. Це дозволяє нам стверджувати, що цілеспрямоване мотивування занять фізичними вправами студентів І курсу НАУ, дало позитивний ефект. Враховуючи умови занять і стан студентів потрібно приділити більше уваги формуванню позитивної мотивації студентів до занять вправами, спрямованими на розвиток аеробної витривалості, як одним з найважливіших засобів функціонального вдосконалення систем і функцій організмумотиваціястудентифізичні вправиМотивація занять фізичними вправами студентів І курсу НАУThesis